محاسبه مهمترین تاریخ پیش روی بشر

ساخت وبلاگ
و روزى كه منادى از مكانى نزديك ندا مى‌دهد، گوش فرا دار (۴۱) روزى كه صيحه را به حق مى‌شنوند. آن [روز]، یوم الخروج است (ق: ٤٢) در آیه فوق به این اشاره می کند که یک صیحه آخرالزمانی در روز خروج اتفاق خواهد افتاد https://www.balatarin.com/permlink/2023/6/24/6007251 روز خروج همان روزی است که فرعون در خلیج سوئز غرق شد و در لینک بالا نشان داده شد که فرعون زمان حضرت موسی همان رامسس دوم است و تاریخ دقیق غرق شدن وی، سه ساعت بعد از سپیده دم روز جمعه 15 رمضان در سال میلادی 1213 قبل از میلاد و معادل با سال 2548 عبری می باشد. ( روز خروج به طور حتم در 15 ماه قمری می باشد ) این تاریخ که در واقع آغاز هفته عید پِسَح می باشد، ابتدا بر اساس تقویم مصری بود و سپس به عبری بیان شد و در نهایت برای مسیحیان به تقویم رومی بدل شد و در نتیجه دچار تغییراتی شده است که بدست آوردن تاریخ دقیق آن باید بر اساس نرم افزارهای نجومی پیشرفته و تطابق تقویمهای مصری و عبری و رومی انجام شود. در همین تاریخ بود که حضرت عیسی ع به آسمان عروج کرد یعنی در سپیده دم جمعه 15 رمضان در سال میلادی 37 میلادی مطابق با عید نوروز و عید پِسَح. و نزول و کشتن دجال توسط حضرت عیسی ع در آخرالزمان در سه ساعت بعد از سپیده دم روز جمعه است ( احتمالا روز جمعه 15 رمضان سالروز مرگ فرعون و در واقع سالروز عروج حضرت عیسی ع ) این تاریخ در 22 بهمن 1406 تکرار می شود! در نسخه خطی ابن حماد ص 60 و همچنین در عقدالدرر ص 139 آمده است : ... سوال کردیم ای رسول خدا صیحه آسمانی چیست؟ فرمود این صیحه در نیمه ماه رمضان و شب جمعه اتفاق می افتد. صدایی است که شخص خوابیده را بیدار و ایستاده را بر زمین بنشاند و زنان نجیب را از پرده ها بیرون آورد... در شب جمعه و در سالی که زلزله ها فراوان شود. .. وقتی آن صیحه را شنیدید سر به سجده بگذارید و بگویید : سبحان القدوس... هرکس چنین کند نجات یابد و هلاک نشود. ( عصر ظهور – علی کورانی ص 254) ابتدا به صیحه می پردازم صیحه عذابی شبیه به زلزله و نشانه ایست که در صبح گاه ( حجر 83 و هود 81 ) رخ می دهد و در قرآن برای تمامی قومهای لوط (حجر 73) و ثمود (هود 67) و شعیب (هود 94) یا همان اصحاب ایکه (حجر 78) آمده است در صورتیکه برای هر کدام از اقوام فوق عذاب دیگری نیز آورده شده است که نشان می دهد آغاز عذاب آنها با صیحه در هنگام طلوع آفتاب بوده است. و ثمود و قوم لوط و اصحاب ايكه [نيز به تكذيب پرداختند]. آنها احزاب بودند (۱۳) هيچ يك از اينها نبودند جز اين كه رسولان را تكذيب كردند، پس عقوبت من واقع شد (۱۴) و اينان ( یعنی قوم حضرت محمد ص) نيز جز يك صَيْحَةً وَاحِدَةً را انتظار نمى‌كشند كه هيچ مهلتی براى آن نيست (ص ۱۵) و مى‌گويند: اين وعده‌ كى خواهد بود اگر راست مى‌گوييد (۴۸) آنها جز يك صَيْحَةً وَاحِدَةً را انتظار نخواهند كشيد كه آنان را در حالى كه سرگرم جدالند، غافلگير مى‌كند (۴۹) آن‌گاه نه بتوانند وصيتى كنند و نه به نزد كسان خويش باز گردند (یس ۵۰) آيا جز الساعة را چشم به راهند كه ناگهان به سراغشان آيد در حالى كه بى‌خبرند (۶۶) در آن روز (یوم الفصل) دوستان، بعضى دشمن بعضى ديگرند، مگر پرهيزگاران ( زخرف 67) به آیه 40 و 41 دخان نیز توجه شود آيا جز اين انتظار دارند كه الساعة به ناگاه بر آنان در رسد؟ اينك نشانه‌هاى آن آمده است. پس آنگاه كه بر آنان درآيد، پند گرفتنشان را چه سود ( محمد 18) سری آیات فوق نشان می دهد که برای قوم حضرت محمد نیز صیحه در آخرالزمان رخ خواهد داد و همزمان با واقعه ایست که به آن الساعة گفته شده است و این اتفاق در سایه ای از ابرها اتفاق خواهد افتاد ( بقره 210) اما الساعة متفاوت از روز قیامت است روز قیامت روز داوری است (انبیا 47) و روزی است که خداوند قضاوت می کند ( حج 69) و روز برانگیختن از قبرهاست (مومنون 16) و آیه 55 حج و 68 زمر نشان می دهد که روز قیامت بعد از آخرین روز دنیا ( روز عقیم ) است ولی الساعة قبل از آن و مرتبط با نزول حضرت عیسی ع (زخرف 61) است. و [ در روز عقیم ] در صور دميده شود، پس هر كه در آسمان‌ها و هر كه در زمين است بى‌جان افتد، مگر كسى كه خدا بخواهد. سپس بار ديگر در آن دميده شود و به ناگاه آنها [ در روز قیامت] به پا خيزند و [با نگرانى‌] نگاه كنند (زمر 68) در آیه 48 سوره یس کافران؛ سوال از زمان وعده داده شده می کنند. اما در آیه 18 سوره محمد اشاره شده است که منظور از وعده همان الساعة است و سپس در آیه 49 سوره یس اشاره می کند که آغاز الساعة در واقع همان صیحه واحده است که در زمانی رخ می دهد که جنگ در حال وقوع است. از آنجاییکه جنگ در حال وقوع است پس الساعة نباید در زمانی رخ دهد که زمین به دست شایستگان به ارث رسیده ( آیه 105 سوره انبیا ) و حکومت متقین کامل شده است ( حکومت متقین آخرین حکومت است آیه 49 سوره هود ) زیرا در آن زمان، جنگی در کار نیست و زمین تبدیل به بهشت شده است. همچنین از آیه 1و2 سوره حج می توان فهمید که الساعة با زلزله بسیار شدیدی همراه است و به منزله عذاب خداست. در آیه 187 سوره اعراف ، اشاره می کند که علم آن فقط نزد خداست و کاملا به صورت ناگهانی و همانند چشم بر هم زدنی است ( آیه 77 سوره نحل) از آیه 61 سوره زخرف می توان فهمید که الساعة مرتبط با نزول حضرت عیسی ع می باشد. همچنین از آیه 18 سوره محمد می توان فهمید که بعد از الساعة توبه برداشته می شود. پس الساعة که همزمان با صیحه آخرالزمانی ( یعنی جمعه 15 رمضان) است با زلزله ای مهیب همراه است و در زمان نزول حضرت مسیح اتفاق می افتد و از طرفی نزول حضرت مسیح برای کشتن دجال است و در همان زمان اتفاق می افتد. یعنی دجال در سالروز مرگ فرعون کشته خواهد شد. در لینک زیر ترتیب اتفاقات آخرالزمان بعد از قیام فائم آل محمد ص آورده شده است https://www.balatarin.com/permlink/2020/12/5/5459800 ترتیب اتفاقات بعد از قیام قائم آل محمد به شرح زیر می باشد. دخان – دجال – نزول حضرت مسیح ع – کشته شدن دجال بدست حضرت مسیح ع – جنگ بین نیروهای شر و خیر - صیحه و زلزله الساعة – برداشته شدن توبه – جابجایی قطبین زمین – طلوع خورشید از مغرب – بیرون آمدن دابة الارض – مهر زدن مومن و کافر توسط ایشان – کامل شدن حکومت صالحان و متقین روی زمین و درست شدن بهشت روی زمین برای سالیان دراز و احتمالا زنده شدن برخی از مردگان توسط حضرت عیسی ع وبرپایی ترازوی عدالت و جزا دادن به زنده شدگان و کشف علوم مختلف و کامل شدن علوم – دمیده شدن ناگهانی در صور و بی جان شدن تمامی موجودات عالم – در هم کوبیده شدن کوهها بر زمین و متلاشی شدن کوهها و هموار شدن سطح زمین – دمیده شدن دوباره در صور و آغاز قیامت کبری البته یک نکته باید توجه شود که بنابر آیه 42 ق، صیحه در یوم الخروج است و این شاید تنها صیحه در آخرالزمان نباشد کما اینکه بر اقوام لوط و شعیب و ثمود نیز صیحه زده شد. اما آیه تاکید دارد که صیحه همواره در همان یوم الخروج زده می شود یعنی سپیده دم جمعه 15 رمضان، که این تاریخ در 22 بهمن 1406 معادل 15 رمضان 1449 ه ق تکرار خواهد شد! از طرف دیگر گفته شده است که یک صیحه بر بنی عباس آخرالزمان زده خواهد شد. بنی عباس اول در 13 ربیع الاول 132 ه ق تاسیس شد و جمهوری اسلامی در 13 ربیع الاول 1399 ه ق یعنی 22 بهمن 1357 تاسیس شد! صیحه فوق از صیحه الساعة متفاوت خواهد بود. همچنین گفته شده حکومت بنی عباس آخرالزمان 50 سال عمر خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنم حتما دو لینک زیر را بخوانید https://www.balatarin.com/permlink/2023/6/25/6007402 https://www.balatarin.com/permlink/2022/12/15/5913706
با ۲۶ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بالاچه ادیان
لینک مستقیم نیکی ها...
ما را در سایت نیکی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد کاظم مشهدی بازدید : 64 تاريخ : دوشنبه 5 تير 1402 ساعت: 23:52